Van'ın Tuşba ilçesindeki Hasan Ali Yücel İlk ve Orta Okulunda görev yapan Trabzonlu rehber öğretmen Yasin Birinci, Finlandiya'nın eğitim modelini alarak görev yaptığı okulda drama, resim, teknoloji tasarım ve zeka atölyeleri ile spor alanları oluşturdu. Bu atölyelerdeki çalışmalara ve sportif faaliyetlere katılan öğrenciler, hem yeteneklerini ön plana çıkardı hem de derslerini severek yapmaya başladı. ( Sıtkı Yıldız - Anadolu Ajansı )
Van'ın Tuşba ilçesindeki Hasan Ali Yücel İlk ve Orta Okulunda görev yapan Trabzonlu rehber öğretmen Yasin Birinci, Finlandiya'nın eğitim modelini alarak görev yaptığı okulda drama, resim, teknoloji tasarım ve zeka atölyeleri ile spor alanları oluşturdu. Bu atölyelerdeki çalışmalara ve sportif faaliyetlere katılan öğrenciler, hem yeteneklerini ön plana çıkardı hem de derslerini severek yapmaya başladı. ( Sıtkı Yıldız - Anadolu Ajansı )
Van'ın Tuşba ilçesindeki Hasan Ali Yücel İlk ve Orta Okulunda görev yapan Trabzonlu rehber öğretmen Yasin Birinci, Finlandiya'nın eğitim modelini alarak görev yaptığı okulda drama, resim, teknoloji tasarım ve zeka atölyeleri ile spor alanları oluşturdu. Bu atölyelerdeki çalışmalara ve sportif faaliyetlere katılan öğrenciler, hem yeteneklerini ön plana çıkardı hem de derslerini severek yapmaya başladı. ( Sıtkı Yıldız - Anadolu Ajansı )
Van'ın Tuşba ilçesindeki Hasan Ali Yücel İlk ve Orta Okulunda görev yapan Trabzonlu rehber öğretmen Yasin Birinci, Finlandiya'nın eğitim modelini alarak görev yaptığı okulda drama, resim, teknoloji tasarım ve zeka atölyeleri ile spor alanları oluşturdu. Bu atölyelerdeki çalışmalara ve sportif faaliyetlere katılan öğrenciler, hem yeteneklerini ön plana çıkardı hem de derslerini severek yapmaya başladı. ( Sıtkı Yıldız - Anadolu Ajansı )
Van'ın Tuşba ilçesindeki Hasan Ali Yücel İlk ve Orta Okulunda görev yapan Trabzonlu rehber öğretmen Yasin Birinci, Finlandiya'nın eğitim modelini alarak görev yaptığı okulda drama, resim, teknoloji tasarım ve zeka atölyeleri ile spor alanları oluşturdu. Bu atölyelerdeki çalışmalara ve sportif faaliyetlere katılan öğrenciler, hem yeteneklerini ön plana çıkardı hem de derslerini severek yapmaya başladı. ( Sıtkı Yıldız - Anadolu Ajansı )
Van'ın Tuşba ilçesindeki Hasan Ali Yücel İlk ve Orta Okulunda görev yapan Trabzonlu rehber öğretmen Yasin Birinci, Finlandiya'nın eğitim modelini alarak görev yaptığı okulda drama, resim, teknoloji tasarım ve zeka atölyeleri ile spor alanları oluşturdu. Bu atölyelerdeki çalışmalara ve sportif faaliyetlere katılan öğrenciler, hem yeteneklerini ön plana çıkardı hem de derslerini severek yapmaya başladı. ( Sıtkı Yıldız - Anadolu Ajansı )
Van'ın Tuşba ilçesindeki Hasan Ali Yücel İlk ve Orta Okulunda görev yapan Trabzonlu rehber öğretmen Yasin Birinci, Finlandiya'nın eğitim modelini alarak görev yaptığı okulda drama, resim, teknoloji tasarım ve zeka atölyeleri ile spor alanları oluşturdu. Bu atölyelerdeki çalışmalara ve sportif faaliyetlere katılan öğrenciler, hem yeteneklerini ön plana çıkardı hem de derslerini severek yapmaya başladı. ( Sıtkı Yıldız - Anadolu Ajansı )
Van'ın Tuşba ilçesindeki Hasan Ali Yücel İlk ve Orta Okulunda görev yapan Trabzonlu rehber öğretmen Yasin Birinci, Finlandiya'nın eğitim modelini alarak görev yaptığı okulda drama, resim, teknoloji tasarım ve zeka atölyeleri ile spor alanları oluşturdu. Bu atölyelerdeki çalışmalara ve sportif faaliyetlere katılan öğrenciler, hem yeteneklerini ön plana çıkardı hem de derslerini severek yapmaya başladı. ( Sıtkı Yıldız - Anadolu Ajansı )
Van'ın Tuşba ilçesindeki Hasan Ali Yücel İlk ve Orta Okulunda görev yapan Trabzonlu rehber öğretmen Yasin Birinci, Finlandiya'nın eğitim modelini alarak görev yaptığı okulda drama, resim, teknoloji tasarım ve zeka atölyeleri ile spor alanları oluşturdu. Bu atölyelerdeki çalışmalara ve sportif faaliyetlere katılan öğrenciler, hem yeteneklerini ön plana çıkardı hem de derslerini severek yapmaya başladı. ( Sıtkı Yıldız - Anadolu Ajansı )
Van'ın Tuşba ilçesindeki Hasan Ali Yücel İlk ve Orta Okulunda görev yapan Trabzonlu rehber öğretmen Yasin Birinci, Finlandiya'nın eğitim modelini alarak görev yaptığı okulda drama, resim, teknoloji tasarım ve zeka atölyeleri ile spor alanları oluşturdu. Bu atölyelerdeki çalışmalara ve sportif faaliyetlere katılan öğrenciler, hem yeteneklerini ön plana çıkardı hem de derslerini severek yapmaya başladı. ( Sıtkı Yıldız - Anadolu Ajansı )