Shiseido, Shiseido Amerika Bölge Müdürlüğü Yoluyla ABD Tabanlı Start-Up Olan MATCHCo'yu Satın Aldı

Jan. 18, 2017 20:08 UTC

 

Shiseido, Shiseido Amerika Bölge Müdürlüğü Yoluyla ABD Tabanlı Start-Up Olan MATCHCo'yu Satın Aldı

• Ödüllü Güzellik Uygulaması Kişiselleştirme Yoluyla Tüketicilere Güç Veriyor
• Shiseido Portföyü Üstünde MATCHCo'nun Platform Teknolojisi ve Dijital Sezgi Araçlarıyla Geliştirme Fırsatı Oluşturuyor

 

NEW YORK - ( BUSINESS WIRE Shiseido Company, Limited ("Shiseido") bugün yaptığı açıklamada bölgesel merkezi ve bağlı ortaklığı Shiseido Americas Corporation'ın (Delaware, ABD; "SAC") tüketicilere bireysel olarak kişiselleştirilmiş bir fondöten sunan devrim niteliğinde teknolojiye ve inovatif dijital araçlara sahip özel bir şirket olan MATCHCo (California, ABD)'yu satın aldığını duyurdu.

MATCHCo en yenilikçi dijital araçları ve Shiseido Grubu'nun Ar-Ge yetenekleri ile oluşan sinerji önemli bir tüketici trendi yakalayan bir iş modeli geliştirmek için yardımcı olacaktır :Kozmetik kişiselleştirme

MATCHCo Hakkında

Kişiselleştirme ve teknoloji uzmanları Dave Gross ve Andy Howell tarafından 2013 yılında kurulan ve patentli teknolojisi ile desteklenen MATCHCo, müşterilerin kendi mobil uygulaması aracılığıyla kendilerinin cilt tonlarını taramasına izin verir ve toplanan veriyi tek tek her tüketici için mükemmel eşleşmiş özel fondöten olarak sunar. MATCHCo uygulaması şu anda Apple'ın App Store’uüzerinden dağıtılmaktadır ve Kasım 2015 yılındaki lanse edilişinde "En İyi Yeni App" ve "Kasımın en iyisi" olarak yer almıştır. O zamandan beri, aynı zamanda Teen VogueGood Housekeeping ve diğerlerinden güzellikte yenilik ödülleri almıştır.

MATCHCo, Palo Alto'daki mühendislik ekibi ve Santa Monica'daki pazarlama ve operasyon merkezi ile birlikte Kaliforniya'da kalacaktır ve New York'taki Jill Scalamandre tarafından yönetilen Shiseido Küresel Makyaj Mükemmellik Merkezi'nin bir parçası haline gelecektir.

Kişiselleştirilmiş, Dijital, Direkt Tüketiciye Sunulan Büyüme Modeli Sunumu

MATCHCo ve Shiseido Group'un kombine çabaları hızla değişen tüketici ihtiyaçlarına ve hızla büyüyen pazardaki değişikliklere cevap veren bir iş modeli sunacak ve gelişim ile sonuçlanacaktır.

Beklenen sonuçlar şunlardır:

• kozmetik ürünlerin kişiselleştirme odağının artırılması;
• tüketici cilt ölçüm ve analiz amaçlı dijital teknolojilerin gelişmesi;
• doğrudan pazarlamanın genişlemesi; ve,
• doğrudan temas yoluyla içgörü toplayarak tüketici pazarlamasının iyileştirilmesi.

Shiseido zaten Cilt Bakımı, Makyaj, Parfüm ve Dijital Mükemmeliyet Merkezlerini (COE) güçlendirmek için adımlar atmaktadır. Bu COE'ler arasındaki işbirliği, bu modeli cilt fondöteni olan başlangıç kategorisinden ileri götürecek ve işlerin genişlemesini daha ileri safhalara götürecektir.

Shiseido CEO'su Masahiko Uotani tarafından Yapılan Yorum

"Biz Grubumuza yenilikçi dijital teknolojilerin sahibi bir şirket olan MATCHCo'yu almaktan dolayı oldukça sevinçliyiz ve onlara hoş geldiniz diyoruz. Yenilikleri oluşturma Shiseido Group olarak bizim özel stratejik odak alanımızdır ve biz dünya çapında tüketicilere daha fazla benzersiz değer sunmayı dört gözle bekliyoruz. Bu, şimdi hızla gelişen dijital araçların ve kişiselleştirilmiş ürünlerin gelişen hızlandırılmış inovasyonu yoluyla mümkün olacaktır."

SAC CEO'su Marc Rey tarafından Yapılan Yorum

"MATCHCo dönüşümsel teknoloji platformu ile, pazara açılma stratejisi ve yaklaşımı ile tüketicilerle ilişkiye geçişiyle gerçekten eşsiz bir şirket. Biz Shiseido marka portföyümüzde onların teknoloji ve araçlarını yararımıza kullanacak ve inovasyonları üzerine inşa etmeye devam edeceğimizden dolayı çok heyecanlıyız. "

MATCHCo Kurucuları Tarafından Yapılan Yorumlar

Dave Gross, MATCHCo Kurucusu ve Yönetim Kurulu Başkanı:

"Shiseido ürün sunumumuzu artırmak ve teknolojimizi genişletmek için mükemmel bir platformdur. Biz böylesine zengin bir inovasyon mirasına sahip bir kuruluşa katılmaktan dolayı onur duyuyoruz. Biz daha önce mümkün olmayan bir şekilde, her müşterinin bireysel ihtiyaçlarına hitap edeceğimiz bir yolla yeni iş arkadaşlarımızla çalışmak için sabırsızlanıyoruz."

Andy Howell, MATCHCo Kurucusu ve Strateji Direktörü:

"Bugün bizim MATCHCo müşteri tecrübelerimiz kişinin kendi telefonunun konforunda özel olarak yapılmış fondöten tavsiyesi almasıdır, ama bu sadece bir başlangıçtır. Mükemmeliyet Merkezi'nin bir parçası olarak, biz, Güzellik için kişiselleştirmede yeni bir çağın müjdecisi olan güzellik için Yapay Zeka yolunda Shiseido küresel portföyünde yer alan markalar ile işbirliği yapmak için sabırsızlanıyoruz."

Shiseido Company, Limited Hakkında

Shiseido Japonya'daki ilk Batı tarzı eczane olarak 1872 yılında kuruldu. İş yavaş yavaş insanlar için en ileri teknoloji ve Doğu veya Batı'da kullanılabilir en iyi estetik ürünleri sunan bir kozmetik şirketine dönüştü. Şimdi Japonya'daki kökleri ile önde gelen kozmetik şirketi olarak dünya çapında bilinen, Shiseido adı kalitesiyle dünyanın en yüksek standartlarını temsil etmeye geldi. Shiseido'nun küresel cilt bakımı, makyaj ve parfüm seçimleri özel cilt bakımı için yüksek performanslı kategorisini ve renk açıcı ürünlerini içerir. Shiseido ayrıca vücut bakımı, güneş bakımı ve erkekler için bir cilt bakım serisi sunmaktadır. İş üzerinde 140 yıl sonra bile şiddetli bir şekilde çağdaş ve yenilikçi olan Shiseido group markaları şimdi 120 ülke ve bölgede satılmaktadır. Daha fazla bilgi için lütfen ziyaret edin:  http://group.shiseido.com/.

Fotoğraflar\Multimedya galeri için: http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=51495978&lang=en

Bu duyurunun orijinal kaynak dildeki metni, resmi ve geçerli versiyondur. Çeviriler sadece yardımcı olmak amacıyla sunulmuştur ve kanuni geçerlik sahibi tek metin olan kaynak dilde hazırlanan metin ile çapraz başvuru yöntemine göre incelenmelidir.

 

İletişim

Medya:
Shiseido Amerika
Jadzia Zielinski Tirsch, + 1-212-805-2357
KBY, Kurumsal İletişim
jtirsch@sca.shiseido.com

Kaynak: Shiseido Company, Limited

 

Bu haber bültenine ve multimedya görüntülerine çevrimiçi olarak şuradan ulaşabilirsiniz:
http://www.businesswire.com/news/home/20170118006208/en

* Bu alanda yer alan duyuruların kaynağı Businesswire olup, Anadolu Ajansının haberler ile ilgili herhangi bir müdahelesi yoktur. Bu haberler yatırım tavsiyesi veya bülteni geçilen firmaların doğruluğunu teyit eder nitelikte olmayıp, Anadolu Ajansının bu şirketler ve kurumlar ile bir bağlantısı yoktur. Tüm sorumluluk Businesswire’a aittir.